نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3163
-
الف
+

کارگردان سریال «دردسرهای عظیم» از کمدی خسته ام!

«برزو نیک نژاد» از وضعیت پروژه های «ساخت ایران۳» و «دودکش» گفت.

به گزارش آی فیلم 2، برزو نیک‌نژاد کارگردان ،فلم‌نامه‌نویس سینما و تلویزیون ایران از وضعیت ساخت فصل های جدید سریال های «ساخت ایران 3» و «دودکش» گفت.

وی درپیوند با وضعیت پروژه «ساخت ایران۳» اظهار داشت: برای ساخت این سریال تهیه‌کنندگان تصمیم‌ گیرنده‌اند، قصه باب میل همه دست‌ اندرکاران نبود و قرار شد که با قصه بهتری سراغ ساخت این مجموعه بروند، قطعا «امین‌ حیایی» و «رضاگلزار» کرکترهای مهم این سریال‌ هستند و امیدوارم تغییر نکنند.

نیک نژاد درباره فصل دوم سریال «دودکش» و کارهای آینده اش گفت: فلمنامه سریال «دودکش» در حال نگارش است اما باید بگویم از کمیدی خسته شده‌ام، چون دستمان برای خنداندن این مردم بسته است. من با کسی طرفم که به سریال کمیدی می‌گوید «سریال طنز»! طنز فقط در ادبیات وجود دارد، مگر ژانر طنز داریم که سریال طنز داشته باشیم؟ سریال کمیدی است؛ کمیدی درد دارد و اگر قرار است دردمان بیاید و دردمان بگیرد به‌ سراغ کمیدی نرویم.

کارگردان سریال«دردسر های عظیم» در مصاحبه با خبرنگار تسنیم افزود: آن کسی که می‌خنداند دلیل بر این نیست که حالش خیلی خوب باشد. من خیلی حرف دارم و خیلی هم درد دارم، جدا از این که خیلی درد هم می‌فهمم. شعار هم نمی‌دهم. خیلی خوشحالم اگر بتوانم کسی را بخندانم. به‌ نظر من یک موهبت است کسی که یک کسی را بخنداند.

گفتنی است سریال های ساخت ایران ، دردسر های عظیم و دودکش برای مخاطبان آی فیلم 2 نشر شده است.

در پیوند با این خبر بخوانید :
«امین حیایی» خبر از ساخت سری سوم «ساخت ایران» داد

تولید سریال کمیدی «باخانمان» به زودی آغاز می شود

نظر شما
ارسال نظر